sâmbătă, 11 august 2012

CAPITOLUL 4. Clubul Privat “ The Royal”



Si iarasi dimineata si iarasi bipuitul insuportabil al telefonului care prevesteste glasul asistentei mele.
-          Buna dimineata domnule Bass.
-          Pentru azi aveti planificate 3 intilniri de afaceri,in biroul dumneavoastra,luati prinzul cu domnul Masen,dupa prinz aveti o sedinta cu actionarii companiei.
-          Atit?
-          Nu,va sunat doamna Brandon si m-a rugat sa va transmit ca asteapta raspunsul pina la ora 10.
-          Dumnezeule,clubul. Monica o sa am nevoie de un costum elegant pentru asta seara.
-          Bine domnule. Si amina prinzul cu domnul Masen pe saptamina viitoare.
-          Dar domnule l-am aminat deja de 3 ori.
-          Si sedinta consiliului.
-          Domnule Bass,ce se intimpla in ultimul timp?
-          Monica,te-am angajat sa-mi executi ordinile nu sa-mi pui intrebari,chiar mi-ar parea rau sa te pierd.
-          Bine domnule. Limuzina va fi intr-o ora la intrerea principala,sa aveti o zi buna.
Drumul spre birou,mi s-a parut mai scurt de cit de obicei,poate din cauza ca tot acest timp am fost cu gindul la ce va fi in aceasta seara.
La intrarea in birou m-a intilnit secretara mea.
-          Buna dimineata domnule Bass,in biroul duneavoastra va astepta o doamna.
-          Multumesc Emma.
Se vede ca doamna Brandon vrea sa auda persoal raspunsul.
-          Buna iubitule…
-          Natalia? Cum ai ajuns aici?
-          Iubitule nu esti bucuros sa ma vezi?
-          Natalia,tu m-am injosit in fata familiei mele,imi infectezi fiecare zi cu prezenta ta,cu cadourile tale stupide,insasi prezenta ta ma irita. Te rog sa iesi,nu ma fa sa chem paza.
-          Dar iubitule.
-          Te-am spus de mii de ori ca tot ce a fost intre noi s-a sfirsit,in ce limba mai vrei sa-ti vorbesc ca sa intelegi?
Eram din nou furios,femeia asta are darul de a scoate oamenii din sarite,e destul sa-I vad chipul. Simt ca daca acus nu iese din biroul meu,o strangulez si n-o sa-mi para rau de loc.
O ciocanitura in usa.
-          Domnule Bass,in 10 minute aveti prima intrevedere cu domnul Braun.
-          Emma de ce i-ai permis femeii astea sa intre la mine in birou?
-          Pai ea s-a prezentat ca fiind iubita dumneavoastra.
-          M-ai vazut vreodata cu ea la brat ca sa crezi ca e iubita mea?
-          Domnisoara a spus ca a fost plecata,iar azi vrea sa va faca o surpriza.
-          Pai sa stii pentru viitor ea e foasta mea iubita si nu are dreptul sa intre,nu ca in biroul meu,in genere in aceasta cladire si in general nu imi plac surprizele!!!
-          Bine domnule.
-          Acum cheama paza sa o conduca pe domnisoara Masen afara,iar tu stringe-ti lucrurile.
-          Pentru ce?
-          Pentru ca esti concediata. La revedere.
Simteam cum furia ma umple pe dinauntru,trebuia cumva sa ma calmez. Vroiam asa de tare sa lovesc ceva incit imi tremurau miinile,haide Chuk calmeazate,esti un barbat in toata firea si te enervezi de la prostiile facute de o femeie.
-          Monica,Domnul Braun a sosit deja?
-          Da domnule,credeam ca deja ati inceput. Sa amin intilnirea?
-          Nu,incep in citeva clipe. Ocupate de angajarea unei noi secretare.
-          Din nou?
-          Iarasi.
Am intrat in sala de sedinte cu un zimbet fals care ascundea o tona de furie,dar trebuie sa fiu profesionist si sa las dupa usa biroului viata personala daca vreau sa am o afacere care este pe locul 1 in topul american.
Restul zilei a decurs normal,m-am cufundat in hirtii si contracte ca sa nu-mi amintesc de incidentul de dimineata.
La ora zece fara un sfert,doamna Brandon m-a sunat sa ii confirm daca o sa ma alatur deschiderii clubului.
Dupa prinz m-am indreptat in apartamentul meu. Nu stiu,era din cauza Nataliei sau din cauza evenimentului de deseara,dar eram emotionat ca un adolescent care trebuia sa mearga la balul de absolvire la brat cu capitanul majoretelor.
Facusem dus de doua ori,mi-am verificat costumul de trei ori,am sunat-o pe doamna Brandon de doua ori si nu a raspuns. Mergeam dintr-un colt in altul al camerei,cind am auzit in casca glasul Monicai.
-          Domnule Bass,pe prima linie e doamna Brandon sa va conectez?
-          Desigur!
-          Doamna Brandon.
-          Domnule Bass imi cer scuze,ca nu v-am putut raspunde mai devreme,trebuia sa pun ultimile formalitati la punct.
-          Nu aveti pentru ce sa va cereti scuze,pur si simplu am vrut sa va intreb,ce anume se va petrece deseara?
-          Domnule Bass,nu va pot dezvalui nimic,pina disera,aveti putina rabdare mai sunt doar cinci ore.
-          Bine,multumesc ca ati gasit timp ca sa ma sunati.
-          Pina diseara,domnule Bass.
-          Pecurind.
Cinci ore!!!
Ca sa mai treca putin din tip am decis sa fac o baie fierbinte care ar trebui sa ma relaxeze cit de cit. Am umplut cada cu apa fierbinte si spuma,am adaugat putina sare de mare. Nu stiu cit timp a trecut dar cred ca am adormit,m-a trezit bipuitul telefonului,pe ecranul lui scria Monica.
-          Domnule Bass,in doua ore aveti manifestarea organizata de doamna Brandon,in zece minute trebuie sa ajunga curierul care va va transmite un mic colet de la doamna Brandon,sa aveti o seara placuta domnule.
-          Si tie odihna placuta Monica,cred ca azi nu mai am nevoie de tine.
-          Sunteti sigur domnule? Daca aveti nevoie de ceva stiti unde ma puteti gasi. O seara placuta.
Am esit repede din baie,apa era rece,m-am imbracat intr-un halat moale si gros de baie. Cind am iesit din baie,am gasit curierul stind linga usa liftului.
-          Domnul Bass?
-          Da,eu sunt.
-          Aveti un colet de la doamna Brandon,semnati aici ca ati primit coletul.
-          Multumesc.
-          Sa aveti o seara placuta.
Am luat mica cutie de culoare neagra,si m-am indreptat spre dormitor,m-am asezat nerabdator pe pat si am deschis-o. In ea era o masca neagra simpla,invitatia si un biletel.
Acesta e accesoriul de care nu va puteti lipsi la aceasta petrecere.
Ne vedem in mai putin de doua ore.
Sa aveti o seara frumoasa…
Madlen B.
Aceasta femeie ma intriga tot mai mult,sper sa nu-mi para rau si sa nu pierd seara in zadar din cauza acestui club.
M-am uitat la ceas si era deja ora opt seara,deschiderea clubului este peste o ora iar eu inaca sunt in halat de baie. M-am debarast repede de halat si mi-am luat costumul ales de Monica era un costum gri-deschis cu o camasa neagra,am decis sa renunt la cravata,din cauza emotiilor ma sufocat,nu puteam suporta strinsoarea ei. 

M-am uitat la ceas,mai aveam inca un sfert de ora,am decis ca deja e timpul si m-am indreptat spre lift. In citeva clipe am ajuns in holul hotelului,care conducea spre scarile subsolului care m-au adus in fata unor usi duble inchise care erau pazite de doi bodygarzi.
-          Buna seara,cu ce va putem fi de folos?
Eu le-am inminat invitatia.
-          Bun venit in The Royal,va rugam sa va pune-ti masca.
Am dat afirmativ din cap si am pasit inauntru cu fata acoperita.

Nici o data,nu mi-am putut imagina ca acest loc putea fi reamenajt intr-un timp atit de scurt si fara lacune,pina a pasi in aceasta sala credeam ca voi gasi o multime de defecte. Insa tot era perfect. Interiorul era amenajat in stilul anilor ’20,un fel de cabaret contemporan,toate luminile puternice erau indreptate spre scena unde o femeie cu pielea mulatra si parul alb cinta “All that jazz”.

 In mijlocul incaperii era amplasat un ring de dans care era luminat mai lejer decit scena,canapelele confortabile de culoare maro-purpuriu,zona canapelelor era slab luminata,conferind intimitate totala celor care vor dispune de ele in seara aceasta,m-am apropiat de bar care era amplasat la baza scenei,si mi-am comandat un pahar de wiskey. Am simtit cum o miina gingasa de femeie imi atinge umarul,si m-am intors spre ea.
-          Buna seara domnule Bass.
-          Doamna Brandon,nu ar trebui sa purtati o masca?
-          Eu sunt gazda,eu nu particip la joc,eu doar pun regulile si am grija ca ele sa fie respectate.
-          Si cind incepe “JOCUL” dumneavoastra?
-          In cinsprezece minute,la usa deja e rind. Sa aveti o seara placuta domnule Bass.
Ca tot timpul doamna Brandon,era impecabila intr-o rochie rosie, cu spatele gol si un decolteu in forma de V alungit aproape pina la buric. Acea pata de rosu a disperut gratios dupa scena.

 Mi-am intors privirea spre usa si am vazut ca sala incepe sa se umple,cu barbati care aveau toti masti similare ca a mea,cred ca doamna Brandon a avut grija de fiecare,femeile erau mai sofisticate,fiecare masca se potrivea intru totul cu rochia si cred ca nu pute-ai gasi doua la fel. Majoritatea barbatilor s-au apropiat de bar pentru ca sa-si i-a bauturi si dupa cite am auzit nici ei nu stiau ce o sa se intimple mai departe. Muzica a incetat sa mai cinte si doamna Brandon a aparut pe scena…
__________________________________________________________________

Buna dragilor,iata si un nou capitol dupa o pauza bunicica,va rog sa nu ma uriti ca am postat asa greu,o sa ma stradui ca urmatorul capitol sa vina mai repede,astept parerile voastre si va multumesc ca imi sunteti alaturi.

4 comentarii: