marți, 28 august 2012

CAPITOLUL 8


- 
          Sa vedem daca am luat tot:popcorn am luat,inghetata am luat,chips-uri am luat,bomboane am luat,oh nu! Sam! Am uitat sa luat suc.
-          Anna,nici nu te gindi ca am sa plec acum la magazin.
-          Te rog,fetele o sa vina din clipa in clipa.
-          Am o ideea,ce ar fi sa sunam fetele sa i-a sucul.
-          Pai nu e chiar frumos ca gazdele petrecerii sa impuna oaspetii sa cumpere sucul.
M-am uitat semnificativ la Samantha.
-          Biiiiiiiiiiiiiiiiiiine,ma duc dupa suc.
Cred ca nu a fost sa fie,s-a auzit soneria. Sam a fugit sa deschida,dupa am auzit cum au dat buzna cele doua prietene ale noastre. Cind eram toate patru eram tare galagioase,bine ca avem vecini intelegatori.
-          Buna!!!! Ati adus suc si pizza!!!
-          Simt ca o sa ne indopam azi!!! Buna Jackie,buna Rachel.
Ne-am indreptat spre mica nostra bucatarie pentru a despacheta alimentele si ale pune in castroane,mai tirziu ne-am indreptat in salon pentru a palavragi ca intre fete.
-          Si fetelor cum a decurs saptamina la voi?
Sam a intrebat intuziasmata.
-          Pai la mine a fost totul foarte bine,tata sa intors din cursa si a stat aproape cinci zile cu noi.
Rachel e una dintre putinele fete bogate care nu se teme sa vina in Broclyn pentru prietenele ei. Nu este ca majoritatea tinerilor din Manhattan,e foarte simpla si sincera,nu e una din prefecutele care isi tin nasul mai sus decit cea mai inalta cladire a New Yorkului. Tatal ei petrecea putin timp cu ea si mama ei din cauza ce este pilot,au destui bani pentru a se intretine,dar cum spune domnul Wiliams “Daca as inceta sa zbor,as inceta sa traiesc”. Mama ei organizeaza petreceri,e patroana unei intregi industrii a petrecerilor,una din cele mai respectate si mai costisitoare firme de preceri din New York.
-          Cum a fost la tine Jack?
Am intrebat eu nerabdatoare.
-          Pai inca sunt in cautare de servici si daca nu gasesc nimic pina la sfirsitul saptaminii,nu stiu ce ma fac.
Jackie e dintr-o familie simpla,a venit in New York pentru a intra la universitate,dar lipsa banilor a facut-o sa-si abandoneze visul pentru a se putea intretine. In decursul la trei ani de cind ne cunoastem a lucrat intr-o multime de locuri,cind am intrebat-o de ce nu se intoarce acasa,a spus ca ii este rusine si apoi la ferma parintilor nu avea nici o perspectiva,si nu ar dori sa stea pe spatele familiei pina la sfirsitul vietii in plus avea doi frati mai mici care parintii si asa ii intretinea cu greu.
-          E destul despre noi!
A exclamat Rachel.
-          Cum a fost la deschiderea clubului?
-          Nu stiu,intreab-o pe Anny.
Samantha s-a acomodat mai bine pe canapea,ca sa auda fiecare detaliu. De ieri dimineata am incercat cum am putut sa evit acest subiect,dar acum simt ca nu am incotro,va trebuie sa le spun unele detalii fetelor,Dumnezeule ce vor crede despre mine…
-          Pai nu s-a intimplat nimic important…am dansat si am discutat,apoi iar am dansat…si…si…pe urma…
Simteam cum fata mea se acopera in roz,apoi in rosu,apoi bordo,obrajii imi aredeau ca pute-ai sa incalzesti tot New Yorkul timp de o iarna.
-          Nu se poate,te-ai culcat cu el?
A strigat Rachel intuziasmata.
-          Cine e?
A spus Jack fara sa vreie.
-          Nu stiu.
Si m-am colorat si mai mult in rosu.
-          Cu adica nu stii?
-          Pai am fost tot timpul in masti si nu i-am vazut chipul. Si una din regulile acelui club stupid a fost sa nu divulgam vreo informatie personala,deci nu il cunosc.
-          Cum a fost?
In sfirsit draga mea Sam a exploadat,intodeauna imi cerea amanunte,deacum credeam ca s-a imbolnavit,de nu ma intreaba nimic.
-          A fost mai bun decit Eric?
-          Magnific…
Era unicul cuvint care l-am rosti si dupa aceea m-am chinuit sa ajung la culoarea initiala a pielii mele,dar nu mai ma intilneam cu privirea uneia din fete si iar ma faceam ca o rosie super coapta.
-          O sa te mai duci in acel club?
A intrebat Jackie nerabdatoare.
-          N…nu creeeeeeed.
-          De ce nu?!
A vrut Rachel sa stie.
-          Pai nu cred ca voi mai avea ocazia sa primesc asa invitatie ca cadou,si apoi trebuie sa coste o avere intreaga,localul acela era tare rafinat.
Dar asta nu a fost sfirsitul chinurilor mele,Sam a decis ma omoare in seara asta…
-          Pe linga ceea ca e magnific i-a mai luat si un set de haine magnifice,pe care nu orce om si-l permite.
Sam a adus hainele care mi le-a cumparat Chuck si fetele le-au examinat fiecare milimetru,iar la sfirsit Rachel a exclamat.
-          Sunt de firma,sunt adevarate,nu am nici o indoiala!
-          Am stiut eu.
A spus Samantha cu un zimbet pina la urechi. Eu la rindul meu am negat tot spunind ca e imposibil asa ceva,pina la urma am transformat salonul in cimp de lupta,improscindune cu floricele de porumb. Pe la unu noaptea ne-am amintit ca aveam planificat sa privim un film,insa dupa vreo jumatate de ore ne prive filmul pe noi.
-          TREZIREA somnoroaselor!!!!
-          Jack,ce te-a apucat la ora asta,lasane sa dormim.
-          Cum vreti pe urma sa nu-mi spuneti ca nu v-am trezit la sapte,si ati intirziat la universitate.
-          Dumnezeule!
-          Luni!
-          Intirziem!
Am zbughit-o toate trei in baie. Cind ne-am intors Jackie ne astepta cu micul dejun. Cind a dormit fata asta?
-          Jack te iubesc!
Am spus toate in unison,si am inceput sa ridem. Am ajuns la facultate perfect la timp,toate trei invatam la NY University,eram doar la facultati diferite,eu faceam jurnalism,Sam design vestimentar,iar Rachel litere.
Dupa ore am iesit cu fetele in parc,pentru o inghetata,era o zi insorita de aceea a ales parcul in defavoare cafenelei. Ne plimbam galagioase pe una din aleile parcului,cind l-am zarit pe Eric ca vine inspre noi,insotit de Alex si Dan. Dan e prietenul lui Rachel,iar Samy iese cu Alex si eu respectiv ieseam cu Eric pina acum citeva zile. Le-am facut semn fetelor ca sa ne itoarcem inapoi,dar n-am reusit baietii ne observasera deja,si apoi nu puteam sa le interzic fetelor sa se vada cu iubitii lor nu mai din cauza ca eu am rupt-o cu Eric era nedrept.
-          Buna frumoaso.
Dumnezeule,de unde mai avea tupeul sa-mi vorbeasca in modul asta? Insa am ramas cu totul surprins cind m-am trezit sarutata de el,l-am impins cu toata puterea care am avut-o,dar am putut sa-l indepartez nu mai mult de 20 de centimetri.
-          Ce ai patit scumpete?
-          Eric, nu m-ai face pe prostul,intre noi totul e terminat.
-          Hai nu te mai bosumfla.
-          Eric,eu nu o fac pe suparata acuma,eu nu am ochi sa te vad!
-          Haide scumpy,nu fi asa rea.
A afisat acea mimica de playboy,ochi seducatori si zimbet ametitor,dar nu prea incalzea la moment chestia aceasta.
-          Eric,lasa-ma!
-          De ce esti suparata?
-          Eric,m-am saturat sa fiu eu cea prosta care nu stie nimic,stie toata universitatea ca umbli cu toate tirfele facultatii,si apoi vii la mine par ca nu s-ar fi intimplat nimic.
-          N-oi fi eu inger,dar nu exagera scumpete,doar stii ca nu-I adevarat.
-          Asa credeam si eu pina nu am intrat saptamina trecuta in vestiarul baietilor,si ce sa vad eu? Tu ti-o targea-I cu Sonya Peterson,tirfa universitatii!
Mi s-a facut sila de discutia nostra,m-am intors si am inceput sa ma indrept spre iesirea din parc ignorindu-mi prietenii si fostul iubit. Am auzit un singur lucru in urma mea “Baiete,ai dato-n bara! “ fetele nu au intirziat mult si m-au ajuns din urma.
-          Esti bine?
M-a intrebat Samantha.
-          Da,pur si simplu nu mai suport minciunile care mi le toarna ca cu galeata. Sa mergem mai repede acasa,nu vreau sa ma ajunga din urma.
__________________________________________________________________

iata ca am venit cu un nou capitol,dar nu am idee cum sa-l numesc,daca aveti voi ceva idee,va invit sa le impartiti cu mine. 
PS am adaugat personajele noi le puteti vedea aici

9 comentarii:

  1. super...hai ca acum nu am timp sa iti las comm...revin mai tarziu;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. capitolul acesta a fost acela soft...in care nu se intampla prea multe...dar de' nu putem cere prea multe in fiecare capitol...si acesta a avut rolul lui...adk ea a admis ca i-a placut noaptea alaturi de barbatul misterios...plus ca am facut cunostinta cu ex-ul(oare va avea candva vreo tangenta cu viitorul cuplu?)
      cat despre titlu nu am idei..."Petrecere in pijamale" sau "o noapte ca intre fete"....neah...prea plictisitor.te vei gandi tu la ceva;;)

      Ștergere
    2. stii chiar m-am gindit si eu la "Petrecere in pijamale",acum scriu urmatorul capitol si sper sa va uimesc,cred ca am gasit o secretara :P

      Ștergere
  2. acest capitol e mai mult pentru fete...deci eu nu am prea mult ce sa comentez...))) desi e bine, mi-a placut ...si cu secretara intuesc eu ceva :):):)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de tare!
    Ah ,ce ia-s fi facut eu lu' Eric ala!Vine cu replici din astea la ea gen,, Haide scumpy,nu fi asa rea."cand el umpla cu toate panaramele!
    Oricum,il las in pace.
    Scri prea super ca sa ma supar eu pe un personaj!Ma duc la next,ca n-am rabdare!:*:*

    RăspundețiȘtergere