duminică, 12 august 2012

CAPITOLUL 5. Aniversare in singuratate ???




Taxiul m-a adus in fata hotelului Palace,unde se desfasura acest bal sau petrecere ce mai era. Am pasit in holul hotelului si majordomul mi-a indicat sa merg spre niste scari care duceau spre niste usi duble,care erau pazite de doi bodygarzi.
-          Buna seara,va putem ajuta cu ceva.
-          Nu sunt sigura,dar…aici este clubul The Royal?
-          Da,sunteti in lista de invitati?
-          Cred ca da,poftim invitatia.
Unul dinte ei mi-a deschis usa,fara ca sa-si schimbe mimica fetei,asa fel de oameni ma infiorau de-a binelea. Nu eram sigura daca faceam corect ca am intrat aici,dar aveam incredere in Samantha,nu cred ca ea imi vrea raul.
Im partea cealalta a usii m-a intilnit un tinar mult mai dragut de cit precedentii tipi. Purta o palarie pe cap si era cu ochii vopsiti,oricum era dragut chiar daca era gay,macar nu ma speria.

-          Buna seara,bine ati venit in The Royal.
-          Buna seara.
-          As putea sa va fac un mic cadou?
Oare stia ca e ziua mea,sunt sigura ca Samantha la mituit ca sa se dea la mine.
-          Umm … nu stiu…
-          Haide-ti nu fi-ti asa timida e doar un bibelou,nu va dau o bomba activata.
-          Bine,daca nu e bomba.
A luat o mica cutiuta albastra,dintr-o piramida construita din cutiute de acelasi fel si ma rugat sa intind miina,mi-a pus o mica bratara care se incuia cu o lacatica,am intins a doaua miina dupa cheie,insa el a aruncat cheia intrun bol de sticla,care era pe jumatate cu chei.
-          Cheia ramine la noi e regula clubului.
-          Mai sunt si alte reguli?
-          Le ve-ti afla in citeva clipe de la Madlen.
-          Cine este Madlen?
-          Stapina clubului,ea pune regulile aici. Uitati-o
Mi-a indicat cu degetul catre o scena care era cel mai luminata zona din aceasta incapere enorma. Acolo era o doamna imbracata intr-o rochie rosie cu un decolteu in forma de  V destul de adinc,parul ei era ondula pina la umeri si buzele erau vopsite cu un ruj singeriu.
-          De ce ea nu poarta masca,la fel si tu?
-          Personalul si stapina clubului nu se supun regulilor.
-          Mmm …
-          Va doresc o seara minunata.
-          Multumesc si tie la fel.
M-am apropiat de scena ca sa aud mai bine asa numitele reguli.
-          Buna seara doamnelor si domnilor,sunt bucuroasa sa va am alaturi la deschiderea acestui minunat club,sper din suflet sa va simtiti bine aici. Eu sunt Madlen Brandon gazda acestei seri si patroana acestui minunat local,inainte ca sa incepem minunata noastra petrecere as vrea sa va rog sa respectati citeva reguli:
-          1.In primul rind vreau sa va aduc la cunostinca ca acesta nu este un bordel,ma refer mai mult la domni,nu aveti voie sa supune-ti vreo doamna sau sa o obligati sa faca ceva fara acordul ei.
-          2.Nu aveti voie in nici un caz sa va scoate-ti mastile,anonimatul trebuie pastrat cu orce pret.
-          3.Vas ruga sa nu va spune-ti numele,e pentru binele tuturor.
-          4.Nu aveti voie sa cautati persoanele cu care interactionati in cadrul acestui club,trebuie sa intelegeti ca dupa aceste usi duble care v-au adus incoace,fiecare are alta viata.
-          5.Fara schimburi de numere de telefon,adresa si alte date personale,traiti momentul aici si acum.
Dumnezeule,unde m-am bagat? Sau mai bine zis unde m-a bagat Samantha? Nu mai sa ajung cu bine acasa ca ii scot toate prostioarele din capul acela mic si blond.
-          Si inaca ceva,cred ca doamnele se intreaba petru ce li s-a dat acele bratari la intrare. Am socotit ca e nepoliticos din partea mea sa nu va fac cunostinta…oh,dar stati nu am voi sa va pronunt numele sau va scot mastile,deci va voi face cunostinta intr-o forma mai inedita. Fiecare femeie are cite un lacat,cheile cu care pot fi descuiate se afla in bolul din miinile asistentului meu,el va trece pe la fiecare domn si ii va permite sa ia o singura cheie care se potriveste la un singur lacat. Astfel domnii vor avea o ora la dispzitie sa isi gaseasca partenera cu care va trebui sa isi petreaca acesta noapte,in spatele lacatului este scrisa cifra camerei unde va pute-ti refugia pentru a avea parte de mai multa intimitate.
Sfinte dumnezeule,cind ajung acasa ii vopsesc parul in rosu prietenei mele mult iubite,e prima si ultima data cind ma las dusa de nas de surprizele ei negindite…
Am simtit cum o miina,m-a atins incet pe umar si m-am intors spre persoana cu pricina,era un barbat blond cu ochii de un albastru intens,de vreun mertu nouazeci imbracat intr-un costum gri si cu o camasa neagra care era descheiata la primii doi nasturi.
-          Buna seara,va suparati daca incerc sa va descui lacatul?...
***

Am observat-o de cum a intrat in sala,parul ei brunet se ondula in inele perfecte pe umaru ei gol,rochia ei lunga de culoarea smaraldului,o facea doar mai misterioasa,de dupa masca din dantele neagra priveau doi ochi mari de culoarea cafelei m-au hipnotizat,lasindu-ma blocat pentru citeva clipe,stiu ca nui frumos sa te holbezi la oameni asa ca m-am intors spre barman ca sa mai comand un pahar de wiskey,cind m-am intors din nou sa o privesc pe incintatoarea necunoscuta,nu mai era acolo.
Mi-am intors capul spre scena din cauza ca doamna Brandon isi incepea discursul,si am vazut-o era asezata la bar perte un scaun de mine. Ii admiram umarul gol care se strecura de sub cascada de parcastaniu,cind vocea doamnei Brandon m-a trezit din visare.
-          … as vrea sa va rog sa respectati citeva reguli:
-          1.In primul rind vreau sa va aduc la cunostinca ca acesta nu este un bordel,ma refer mai mult la domni,nu aveti voie sa supune-ti vreo doamna sau sa o obligati sa faca ceva.
-          2.Nu aveti voie sa va scoate-ti mastile,anonimatul trebuie pastrat cu orce pret.
-          3. Vas ruga sa nu va spune-ti numele,e pentru binele tuturor.
-          4.Nu aveti voie sa cautati persoanele cu care interactionati in cadrul acestui club,trebuie sa intelegeti ca dupa aceste usi duble care vau adus incoace,fiecare are alta viata.
-          5.Fara schimburi de numere de telefon,adresa si alte date personale,traiti momentul aici si acum.
Dupa acest lung discurs baiatul cu palarie s-a apropiat de mine,oferindu-mi posibilitatea sa aleg una dinte zecile cheite care erau la fel,am luat o gura mare de aer si mi-am introdus miina in bol,nu aveam chef sa ma joc cu soarta asa ca am luat prima cheie care am nimerit-o fara ca sa rascolesc multitudinea de chei care se aflau acolo. Si cu cine as putea sa incep? Cred ca stiu. M-am apropiat de ea incet si i-am atins umarul gol,ea s-a intors parca plutind,cu un zimbet micut pe buzele zoralii si cu putina ne incredere in ochi.
-          Buna seara,va suparati daca incerc sa va descui lacatul?...
-          Umm cred ca nu…
Mi-a raspuns ea cu un tremur in glas,cred ca avea emotii,si am o presimtire ca nu a fost ideea ei sa vina in coace.
-          Atunci as putea sa va imprumut putin miina stinga?
-          Ah…ddda.
I-am luat incet miina intr-a mea si i-am sarutat-o suav,la atingere era asa de gingasa si aeriana,de parca nu era din carne si oase ci dintr-un nor fluid,gingas si cam rece petru gustul meu.
***
Dumnezeule cita gratie si eleganta are acest barbat,si e atit de manierat,sa ma ciupeasca cineva si sa ma trezeasca din acest vis,nu mai intr-un vis ca acesta,un zeu grecesc iti saruta miina si te roaga sa-I permiti sa-si incerce norocul cu mine. Nimeni pina acum nu sa mai purtat asa cu mine,nimeni nu mi-a sarutat miinile,Eric era mult mai grosolan,era un fel de playboy care credea ca femeile il iubesc pentru ca se comporta urit cu ele,insa acest barbat este total opusul lui,e atit de atent,si vorbeste atit de frumos de parca cuvitele ii sunt imuiate in miere si infasurate in catifea.
Nici nu mi-am dat seama,cind el mi-a pus ceva rece si stralucitor in palma.
-          Oh…
-          Cred ca in seara acesta o sa va sicii cu prezenta mea.
Mi-a daruit un zimbet ametitor,care ma lasat fara replica,unicul lucru care l-am putut spune…
-          E posibil asa ceva…?
L-am spus mai mult pentru mine,dar l-a auzit si el…
-          In seara aceasta totul e posibil,deacum nimic nu m-a mai poate impresiona…
M-a condus in mijlocul ringului de dans si am inceput sa alunecam pe o melodie lenta,toate privirile erau atintite catre noi,macar ca toti erau in masti simteam gelozia din partea femeilor si invidia in privirile barbatilor,si nu itelegeam de unde vine,ei bine pe jumatate intelegeam,era si evident ca femeile sa ma omoare cu privirea,acest misterios domn era cel mai chipes din toata incaperea si unul dintre cei mai tineri cred ca avea in jurul la 25-27 de ani nu mai mult,pe cind ceilalti aveau in jurul la 40,le intelegeam perfect oricare din ele visa sa il atraga in patul ei,dar nu intelegeam reactiile barbatilor,de obicei ei invidiau barbatii care aveau femei frumoase linga ei,iar eu niciodata nu m-am socotit frumoasa,nu aveam silueta de model,sunt scunda,am doar 1,60,nu prea dispun nici 90-60-90,cu parul meu mult prea des si uneori neascultator,de mica ma credeam o eroare a naturii.
Si uite-ma acum ma las condusa de sunetele muzicii in cel mai minunat dans cu cel ma frumos barbat al universului,ma simt da parca as fi intr-o varianta noua de ecranizare a Frumoasei si Bestia si sunt constienta ca nu eu sunt Frumoasa din aceasta poveste deci imi ramine rolul Bestiei,insa cu el alaturi si aceasta ipostaza pare mai frumoasa ca niciodata poate chiar de loc suparatoare.
Melodia ajungea cu pasi garabiti la sfirsit,misteriosul meu partener m-a apucat de miina si ma rotit astfel ca la sfirsitul dansului sa cad fara aer in bratele sale,dupa care a rupt tacerea.
-          Deci,nu avem voie sa incalcam regulile,dar cred ca le putem ocoli.
Mi-a zimbit superior.
-          Si in ce modalitate doriti sa ocolim aceste reguli?
-          Stiu ca nu poti sa-mi spui numele tau real,dar ce ar fi sa alegi un nume cu care sa te numesc azi?
-          Ai putea sa-mi spui Bella
Teoretic nu incalcam nici o regula,numele meu real e Annabella,dar toti imi spun Ann,Anna sau Anny. Bella imi spunea doar tatal meu cind eram mica,insa dupa moartea lui nimeni nu m-a mai numit asa,deci totul era sub control,chiar daca incerca sa ma caute dupa asta nimeni nu stia ca ma cheama Bella,toti ma stiu ca Anna.
-          Atunci eu sunt Chuk.
-          Chuk?
Nu am putut sa-mi opresc zimbetul.
-          E ceva in neregula cu acest nume.
-          Nu,nici de cum,dar de cind te-am vazut am crezut ca m-ai bine ti s-ar potrivi un nume din cele aristocratice.
-          Cum ar fi..?
Si-a ridicat o sprinceana in sus si mi-a zimbit strimb.
-          Pai…nu stiu,William sau Christian…
Mi-am lasat privirea in jos,pentru ca imi era frica de reactia care o sa o aiba. El mi-a atins obrazul coborind spre barba,ridicindu-mi fata in sus ca sa-l privesc in ochi.
-          Intr-o oarecare masura ai dreptate,numele meu este cu mult mai aristocratic de cit pe cel care ti l-am spus.
M-a privit intens in ochi,acei ochi erau de culoarea marii in zilele insorile care te ademenaeu sa te scufunzi in ei si sa nu mai esi de acolo. Apoi mi-a luat mina si mi-a sarutat-o din nou,dumnezeule inpece sa-mi placa acest gest,mi-a lasat mina sa cada in jos fara ca se desparta de a lui si ne-am indreptat spre bar. Nu ma simte-am de loc incomod cu degetele lui strecurate printre ale mele,de parca miinile lui le stiau pe ale mele de o vesnicie.
-          Ce o sa bei Misterioasa Necunoscuta?
-          Umm… Sampanie.
-          Un wiskey dublu si un pahar de sampanie.
I-a spus politicos barmanului,apoi s-a intors spre mine.
-          Si de ce sampanie? De obicei sampania se bea la ocazii speciale,aniversari si asa mai departe.
-          Pai sa spunem ca azi e una din acele zile.
-          Deci,sarbatoresti ceva,esti aici cu prietenele?
-          Nu,azi prietenele mele au decis ca voi sarbatori in singuratate.
-          Cred ca o sa le dezamagesti rau de tot.
Si mi-a daruit un zimbet tandru si in acelasi timp ametitor.
-          De ce crezi asa?
-          Pentru ca azi vei sarbatori cu mine,Bella.
M-a apucat incet de sub barbie si m-a tras spre el,cu cit mai mult taiam din distanta dintre noi cu atit respiratia mea se facea mai agitata si mai sufocanta,mai erau citiva centimetri si buzele noastre aveau sa se intilneasca dar…
-          Iata bauturile dumneavoastra,oh… imi cer scuze ca v-am intrerupt…
-          E-n regula.
Chuk mi-a intins paharul meu de sampanie.
-          Si deci,pentru ce bem?
-          Daca iti spun o sa incalcam regulile.
-          Atunci sa bem pentru tine,cea mai misterioasa femeie din aceasta incapere.
Nu prea eram obisnuita cu asa complimente,de aceea m-am facut ca o rosie si am lasat capul jos pentru a ascunde aceste semne de sfiala care le detestam de mic copil.
-          Nu te ascunde esti foarte frumoasa cind rosesti.
Si ca consecinta am rosit si mai tare.
-          Mmmultumesc…
Am golit aproape dintr-o inghititura paharul si am simtit cum alcoolul se intinde prin tot corpul meu,infierbintindu-mi singele.
-          Imi m-ai daruesti un dans Frumoasa Necunoscuta?
I-am zimbit suav si am dat afirmativ din cap,cine ar putea rezista farmecului sau.
Muzica a inceput sa se prelinga incet prin toata incaperea,dar nimeni nu ni s-a alaturat noua,majoritatea stateau asezati pe canapelele care erau luminate discret,cei care intreceau masura la ce era permis sa se intimple in public,baiatul in palarie le ajuta sa-si gaseasca camera. Am incercat sa nu mai dau atentie la ce se intimpla in jur pentru a savura din plin compania acestui barbat si dansul in care pluteam. Miinle lui se stringeau tot mai tare in jurul taliei mele,iar eu am incercat sa le infasor pe ale mele in jurul gitului sau,simteam cum corpul imi este electrocutat de fiecare miscare a bratilor sale.
La sfirsitul dansului am simtim o pereche de buze catifelate care le atingeau pe ale mele,nu am deschis ochii ca sa verific ale cui sunt,asa atingere placuta putea avea un singur om din intreg universul si acela era necunoscutul care m-a tinea acum incatusata in baratele sale puternice. La inceput doar mi-a atins buzele cu ale lui,miscindule usor peste ale mele,eu nu am inceput deodata sa ii imit miscarile pentru ca eram inghetata sub acea atingere gingasa a buzelor sale,inasa dupa citeve clipe am inteles ca daca nu ii raspund la sarut o sa inteleaga gresit…l-am strins mai tare de git si am inceput sa-mi misc buzele cu pasiune intrind in dansul propus de el inca de la inceput,el a trecut usor cu limba peste buzele mele,parca cerindu-si voie sa imi atace gura,sarutul a devenit din gingas in pasional cind limbile noastre s-au intilnit,incepind un duel dulce al pasiunii,eram atit de ametita de acest sarut ca am uitat unde ma aflu,aveam impresia ca timpul s-a oprit pentru noi. Ne-am oprit atuci cind am simtit ca nu mai avem aer,ne-am dezlipit buzele,lasind fruntile inca unite,cind am deschis ochii,am simtit ca ma inec in intesitatea privirii sale de un turcoaz ademenitor.
Cineva si-a dres glasul,si eu instantaneu m-am colorat in rosu…
-          Ma bucur ca ati terminat,nu am putut sa stric momentul de mai devreme.
Dumnezeule,am uitat ca sunt in societate si nu in salonul apartamentului meu,inca un strat de rosu s-a asternut pe obrajii mei.
-          Am vrut doar sa va duc aminte,ca aveti o camera rezervata,pentru mai multa intimitate,va rog sa ma urmati.
Nu eram sigura daca vreau sa merg mai departe,nu am facut niciodata lucruri de genul asta,nu am invedere ca nu am intretinut cu nimeni relatii sexuale,am invedere ca nu am facut-o cu un necunoscut. Insa tot a disparut o data cu zinbetului de zeu grecesc si ochii lui care straluceau de dorinta. Oare am inteles corect? Acest barbat ma dorea…pe mine…dumnezeule.
Ne-am lasat condusi de baiatul in palarie pina am ajuns in fata usii. Baiatul ne spus noapte buna si a plecat,el a deschis usa si m-a lasat pe mine sa intru prima. Privelistea din interior m-a speriat un pic,camera era vopsita in bordo,in mijloc era un pat modern cu asternuturi negre de matase,pe peretele din stinga patului era o usa care ducea intr-o baie,iar linga cel din dreapta patului era o masa pe care erau diferite jucarii,catuse,un bici din piele si multe altele la care ma tem si sa ma gindesc. Dumnezeule unde am ajuns.
-          E cam infricosator,nu?
Nu eram sigura ce sa raspund pe de o parte imi era frica,dar nu vroiam ca el sa ma vada asa,am decis doar sa string din umeri si sa ma port cit de calm pot in aceasta situatie.
-          Hai sa evadam de aici…
-          Uuunde?
-          Cred ca stiu un ascunzis perfect…
_______________________________________________________________________

un noi capitol voila,dar sa nu va obisnuiti cu asta :)))))
in special pentru 

6 comentarii:

  1. deci....este mega-extra-hiper-tare,grozav,genial!!!ai putea transforma aceasta idee intr-o carte...iti spun sincer...daca vei avea vreodata nevoie de ajutor,orice sa imi spui;;) asi incantata sa te ajut ;)
    te rog sa pui continuarea repede;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-a placut,la idee cu carte ma mai gindesc o sa vad ce o sa iasa pina la urma,si iti multumesc pentru ajutor,daca o sa am nevoie am sa-ti spun neaparat,si tu poti conta pe mine daca ai nevoie de ceva :*

      Ștergere
  2. f dragutz ...vreau mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ! Deci .... vad o iubire , ceva ? Se vor intalni ei vreodata ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh...eu visam cu ochii deschisi.Era atat de romantic,apoi au fost condusii in camera aia..Ah ce sa-ti spun..Esti uimitoare!Imi place nespus de mult povestea.LoStInDr3aMs are dreptate ar trebui sa scri o carte.:*:*

    RăspundețiȘtergere